dinsdag 20 september 2011

Super leuk nieuws!!

Er is een nieuw blog! Dit blog staat helemaal in het teken van  Don & Daisy, twee super schattige kindertjes. 

                             
 
Don&Daisy zijn ontworpen door Hetty Meeuwsen voor Marianne Design. Samen met andere talentvolle dames mag ik deel uit maken van het designteam .  
Don&Daisy zullen ons de komende tijd vermaken met hun stempels voor alle gelegenheden. Ook zijn er 3d knipvellen van dit stel getekend.


Op het blog van Don&Daisy staat vanaf vandaag een leuke Candy.


Nieuwsgierig???        
Ga maar eens kijken en word volger van dit nieuwe blog!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Wybrich,

    Ze zijn inderdaad leuk, ik zag ze al in de nieuwste hobbyhandig.
    Volger ben ik al geworden.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zeker super schattig en wat leuk dat je hiervan in de design team zit! Ik ben benieuwd naar je creaties ermee.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich