zaterdag 20 juni 2015

Project NL

Project NL van Marianne Design is helemaal nederlands. Leuke kaartjes, heel veel teksten en deze zijn zo leuk, en alles wat er nog meer bijhoort bij Project NL.
Mijn oude foto's passen perfect bij de kaartjes uit de set PL2504-Individu. Verder heb ik de teksten gebruikt, de leuke enamel stickers, en het bloemetje van de fpunch die en hoe kan het ook anders...een lintje! De hoeken van de kaartjes en foto's heb ik afgerond met een hoekpons.


project kaartjes: PL2504 (Individu)
collectables: COL1389 (Pocket card and marks)
craftables: CR1323 (punch die - flowers)
clearstamp: PL1503 (border stamp -hearts), PL1506 (tekst-gezin)
stickers: PL4504 (enamel stickers- pink and mint)

9 opmerkingen:

  1. Oh Wybrich wat een schitterende project nl creatie! Ontzettend leuk met deze oude foto's en zelfs je geboorte kaartje zit erbij! Ik ben er echt helemaal weg van! Ook de hartjes/bloemetjes met in het midden de datum; GEWELDIG!

    Nog een fijn weekend.
    Lieve groetjes, Mandy
    ps. ik ga eens eventjes vragen of mijn moeder ook nog van deze mooie foto's heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk project, zo gaaf met de oude foto's en je geboortekaartje. Alles past perfect bij elkaar, echt mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel leuk om op die manier eens de oude foto's te verwerkten, toch leuker dan zomaar in de koekjesdoos of zo!
    En die zwart-wit foto's hebben toch echt wel charme hé!
    Leuk project!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt zeg. mijn complimenten.
    groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Wybrich! Wat staan de zwart/wit foto's mooi bij deze kleuren! Zo jammer dat foto's tegenwoordig niet meer zo worden gemaakt. Ik vind het zo mooi :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat heb je schitterend gemaakt Wybrich....zo leuk zoals je die oude foto's heb gebruikt en ze komen prachtig uit nu...een dierbare herinnering waar je nu nog liever naar kijkt...
    p.s. ben jij soms die baby?...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Wybrich ! Wat een mooie en zeer persoonlijke creatie! Je hebt die foto's van vroeger prachtig verwerkt! Groetjes, GIna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow....wat ontzettend GAAF is dit Wybrich....heel erg mooi gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat gaaf Wybrich...ben sprakeloos zo mooi.


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich