donderdag 20 oktober 2011

Marianne Design Challenge #41


Een Vintage kaart voor de 41e challenge van het Marianne Design Challenge blog. Sigrid wilde graag een vintage kerstkaart deze keer.
Het dessinpapier van mijn kaart komt van het Eline's paperbloc Pale Pastels. Een van de vellen heb ik bewerkt met de muziek stempel uit de Jingle Bells set. Het blauwe vel met de stippen paste mooi bij mijn afbeelding. Onder de afbeelding kun je nog een stuk van een frame zien. De nieuwe roosjes heb ik eerst met distress inkt bewerkt en daarna met stickles glitterlijm. Een stukje gaas, touw en plakparels maken de kaart verder af.
De randen van het dessinpapier, de afbeelding het frame en de ijsster zijn ook met glitterlijm bewerkt, ik heb hier voor de stickles Platinum gebruikt.

afbeelding: Vintage foto's 1 VK9521
dessinpapier: Eline's paperbloc Pale Pastels PB7036
creatables: frames and leaves LR0117, frame cirkel LR0112 (kleine ster), noorse ijsster LR0124, flower and leaves LR0156
roosjes: paper roses bright blue RB2208
clearstempel: Jingle Belss EC0132
plakparels: pretty blue JU0820 
distress inkt: gathered twigs
touw, stukje gaas, glitterlijm stickles Platinum
kaart formaat 12 x 15 cm

Heb je ook zin om mee te doen?
Kijk voor meer informatie op het Marianne Design Challenge blog dan kun je zien hoe je mee kunt
doen. Ook kun je daar de creaties zien van de andere DTleden

11 opmerkingen:

  1. Wow Wybrich!!
    wat een schitterende kaart is dit zeg! Geweldig.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt prachtig Wybrich. Ik zal de mijne ook even online zetten.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Wybrich!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Wybrich. Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dez kaart vind ik nu echt een topper!!!!!


    prachtig

    Groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal mijn smaak...mooie warme kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart, Wybrich, zo mooi gemaakt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een mooie vintage kaart Wybrich!! Alles eraan vind ik helemaal geweldig!! Super mooi!!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige vintage kaartje, heel mooi bewerkt, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wybrich,

    Wat zijn de kaarten schitterend. Ben via via bij je blog terecht gekomen. Ben gelijk volger geworden. Kan ik je in de gaten blijven houden. Werk zelf ook graag met Marianne Design producten.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. vindt een pracht van a kaart
    xxtanja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich