dinsdag 20 december 2011

Merry Christmas!


Graag had ik voor jullie allemaal, volgers van mijn blog en iedereen die hier zo nu en dan eens langs komt aanwaaien een kerstkaart gemaakt. Gewoon om jullie te bedanken dat je het de moeite waard vindt om hier te kijken, voor jullie lieve, leuke reacties die jullie achterlaten en die ik heel erg waardeer!
Maar om zoveel kerstkaarten te maken dat gaat niet, het is niet anders. Ik heb de afgelopen dagen wel wat anders gemaakt en hiermee wens ik jullie allemaal fijne kerstdagen toe!
De hanger met lint kwam ik in het tuincentrum tegen en vond het perfect om er iets leuks mee te doen. Gewoon een kerststukje gemaakt met mijn favoriete poinsettia en swirl,  en nog wat dennetakjes. Op de poinsettia een mooie english rose! En de letters.....een alphabet van Quickutz.

 Merry Christmas!!

dessinpapier: pretty papers bloc Traditional Christmas PB7027, (english rose) pretty papers bloc Nostalgia PB9074
creatables: poinsettia recht LR0122, swirl (frame cirkle) LR0112, dennetak (sterrenkrans) LR0126, dennetak LR0181, english rose LR0162
alphabet: Snowangel (Quickutz)
sterhanger (tuincentrum) pareldraad

12 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan Wybrich!! Ik wens jou ook fijne feestdagen en hoop volgend jaar weer van je mooie creaties te mogen genieten.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wybrich! Zo kan het toch ook, prachtige creatie.
    Ook voor jou hele fijne feestdagen, een gelukkig, gezond en creatief 2012.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Wybrich wat een bijzonder mooi stukje.
    Voor jou ook alle goede wensen hoor maar dat heb ik al wel met een kaartje gedaan.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pas nog in het tuincentrum geweest en helemaal niets leuks gezien en dan kom jij met zoiets prachtigs aan Wybrich!!! Schitterend in alle eenvoud!
    Lief dat je iedereen op deze manier bedankt maar het is puur egoisme hoor dat ik op je blog kom, wil voor geen goud die mooie creaties missen!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wybrich

    Heel leuk idee van je van de kerstster zo te maken.
    Ik wens je ook fijne feestdagen en een gelukkig en gezond creatief 2012.
    Groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke geste Wybrich!

    Voor jou ook fijne feestdagen en een mooie jaarwisseling en voorspoedig 2012 gewenst! Dat je weer veel mooie creaties mag maken en wij daar met z,n allen van mogen genieten!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je kerst ster,en natuurlijk ook voor jou gezellige kerstdagen en een gezond en creatief 2012.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prachtig uit, een erg leuk idee.
    Jij ook gezellige kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2012!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wyvrich, ook hele fijne Kerstdagen en een goed 2012! EEn mooie ster trouwens!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi.

    Ik wens je fijne Kerstdagen en een gelukkig en creatief 2012.

    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Wybrich!!
    prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar gewenst voor jou en je familie.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook hele fijne dagen meis en wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich