woensdag 15 februari 2017

Samar in kaartsje

Samar in kaartsje, mei in Fryske tekst. Leuk toch die Friese teksten! Ik hou er wel van!
Het is een kaartje met paarse bloemetjes en dessin papier in bijpassend paars. Zelfs het touwtje is paars! De vlinders zijn gestanst uit kraft en dessinpapier en daarna op elkaar geplakt.


craftables: Basic round CR1331
creatables: Butterfly border LR0456
pretty papers bloc: PK9144 Country Flowers
clearstempel: Friese woorden CS0983
enamel dots: Black and white PL4503
kaarformaat: 10 x 14 cm

10 opmerkingen:

  1. Het is een heel leuk kaartje Wybrich. Supermooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Wybrich......wat leuk de tekst in het Fries!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Skitterend kaartsje! Groetnis fan Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart Wybrich, maar van het Fries begrijp ik neat :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, heel mooi papier en dat lila met kraft gecombineerd is schitterend.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wybrich,
    prachtige kaart in deze lila tinten, leuke tekst!
    Ik kan redelijk goed Fries verstaan, lijkt een beetje op Brabants vind ik..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke fleurige kaart Wibrich heb je gemaakt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wybrich,
    Prachtige kaart heb je gemaakt, en de friese teksten zijn leuk. Heb ze al een paar maal gebruikt, want de mensen om mij heen waarderen dat zeer.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje, mooie combinatie dat paars met kraft, prachtig dp.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich