vrijdag 19 mei 2017

Marianne Design challenge 178

Maak decoreer een cadeau zakje of tasje, dat is het het thema voor challenge 178 van het Marianne Design challenge blog.
Deze keer heb ik gekozen voor "erg oud" dessin papier. Ik heb een passepartout gestanst uit dessin papier en aan een kant iets breder gehouden, daar heb ik de bloemenrand weer opgeplakt. (Had ik ook gelijk mee kunnen stansen, maar ik had eerst iets anders in mijn hoofd). Vlinders uit het dessin papier geknipt en ook de postzegels. Bloemetjes met blaadjes van een creatable stans, labeltje uit 3 kleuren gestanst, leuke tekst er op gestempeld en zo heb je een leuk cadeautasje voor een jarige. Niet vergeten om een touwtje te strikken!




craftables:Basic stitch passepartout rectangle CR1390
creatables: Petra's square with nest LR0458 - baadjes gebruikt
pretty papers bloc: Kraft: PK9114
pretty papers bloc: Eline's Huis- In the meadow PB7028 --Dit is een "ouder" bloc!!
clear stempel: Felicitaties CS0987
enamel dots: Black & white PL4503
flowers: MDesign





5 opmerkingen:

  1. Het is weer een plaatje geworden Wybrich!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Ik vind dat heel mooi papier en het komt zo heel goed tot z'n recht. Een superleuk tasje om wat in te geven!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat papier heb ik zelfs nog een keer besteld. omdat het zo leuk is en altijd 'bruikbaar'. Jouw tasje is heel erg leuk en fleurig. Goed idee om de vlinders en postzegels los te gebruiken. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk tasje is dit geworden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich