maandag 18 september 2017

Herfst

Het is herfst.....en helemaal niet mijn favoriete seizoen. Het voorjaar daar hou ik van! Maar het is wel herfst op mijn kaart. Een herfstkrans met blaadjes , paddestoelen, en meer. De krans hangt tegen een muur  en achter de krans huist de spin in haar web. Tussen de blaadjes zitten ook nog insecten en achter de bezem zit ook nog iets engs....Bovenaan een strikje van raffia!


-De krans is opgebouwd uit meerdere lagen van verschillende kleuren kraft, ook zit er een grijze kraft tussen. De onderste krans is vastgeplakt op een open frame cirkle gemaakt met twee opeenvolgende  stansen. Hier heb ik de collectable Snowglobe voor gebruikt.-

collectables: Snowglobe COL1362
craftables: Autumn leaves CR1336
craftables: Branch wreath CR1419
craftables: Autumn CR1420
creatables: Leaf doily LR0430
creatables: Broom LR0433
designfolder: Bricks DF3403
pretty papers bloc: Canadian Fall PK9138
clearstempel: Spiderweb IT0841

9 opmerkingen:


  1. Prachtig Wybrich,mooie matrialen heb je gebruikt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige krans Wybrich. Heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Wybrich, ik ben ook niet voor de herfst hoor! Geef mij de zomer maar!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart zeg! Warme tinten (en geinig met het ongedierte ;) ) Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die krans heb je prachtig opgebouwd en erg leuk versierd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige herfstkaart, hele mooie warme kleuren en zoveel leuke details.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geweldige kaart Wybrich!!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar wel een heeeele mooie herfstkaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich