dinsdag 21 november 2017

Marianne Design challenge 189

Voor challenge 189 van het Marianne design challenge blog is het thema: Een babykaart/creatie in een andere kleur dan rose of blauw. Ik heb een mint kleur gebruikt en maakte een pillow box om iets leuks en kleins in te doen. De pillow box stanste ik uit dessin papier. Het wiegje is gestanst en geembost en met inkt bewerkt. Ik stanste twee cirkels een uit dessin en een uit wit en zette daar het wiegje op. Een tekst stempelde ik op een strookje wit en plakte dat helemaal om het doosje met aan de bovenkant een strikje van hemp koord. En zo heb je een leuke verpakking om iets in te doen!


craftables: Basic round CR1331
craftables: Pillow box CR1386
creatables: Crib LR0346
pretty papers bloc: Peach and Mint PB7047
clearstempel:  Gezin PL1506

4 opmerkingen:

  1. Heel schattig in deze alternatieve kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk doosje, Wybrich.
    En dit lieve kleurtje kan voor zowel een jongen als een meisje.
    En het geeft zo leuk in een mooi doosje.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schattig doosje geworden en geschikt voor jongen of meisje dus heel handig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich