dinsdag 25 september 2018

Marianne Design challenge 209

Een kaart in een afwijkende vorm, dus geen rond, vierkant of rechthoek. Dat is het thema van challenge 209 van het Marianne Design challenge blog.
Mijn twee kaartjes, ja ik maakte er twee, zijn gemaakt met de Craftable Basic Hexagon en erg leuk voor kleine kaartjes. Leuke afbeeldingen van de Funnies erop, tekst stempelen en klaar is je kaart. Tot slot nog een paar van die leuke kleine stars op de ene en op de andere kleine pearls. Het is een dubbel kaartje hiervoor stans je 2x de basis rilt de ene aan de bovenkant op 1 cm en plak hier de andere op.



craftables: Star CR1448
craftables: Basic Hexagon CR1444
craftables: Basic round CR1331
knipvel: Ilse's Funnies VK9570
pretty papers bloc: Swedisch Winter PK9159
clear stempel: Happy Holidays CS1009
clear stempel: Knuffels NL CS1010
pearls: Off white CA3133

9 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze lief he? En ze staan echt te glunderen op je mooie kaarten.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geinige plaatjes op je mooie hexagonkaartjes Wybrich!
    Het is al heel lang zo op je blog maar ineens denk ik er weer: jij bent helemaal gestopt met stempels inkleuren...tijdgebrek of gewoon geen zin meer in??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Persoonlijk houd ik niet zo van gekleurde fotoplaatjes op kaarten maar op deze manier komen ze erg goed tot hun recht. Het zijn mooie rustige kaarten geworden in een leuk model!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is je inspiratiekaartje Wybrich
    zo een schattig plaatje en een super mooie van vorm

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn het weer leuke kaarten Wybrich!
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klein maar fijn Wybrich, wat een dotjes!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaartjes, ik had ze op het challenge blog al gezien, ze geven een goed voorbeeld wat je met de hexagon kan doen, ik heb ze ook pas gekocht.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe schattig met die plaatjes en wat een mooie tekststempel, mooie letterstijl. Ik ga uitzoeken waarom je blog van lijst verdween! Veel te veel gemist! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich