donderdag 9 mei 2019

Marianne Design challenge 225

Challenge 225 van het Marianne Design challenge blog. Thema een Maritieme kaart/creatie.  Ik maakte een kaart met strandlopers een afbeelding van de zee en vuurtoren.  Ronde hoekjes op de kaart en een embossing folder met schelpen. Wel eerst de cirkel stansen en dan embossen!



craftables: Basic stitched passepartout circles CR1360
craftables: Basic ticket CR1390
creatables: Tiny's sand pipers LR0596 
design folder: Sea shells DF3448
knipvel: Tiny's Lighthouses IT611
pretty papers bloc: Ocean adventure PK9162
clear stempel: Strand CS1024
kaart formaat 10,5 x 14 cm

5 opmerkingen:

  1. Het is een leuk kaartje geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je kaart supermooi ik hou zo van het zee thema, ga ook weer lekker aan de slag ermee, past altijd goed bij deze tijd van het jaar vind ik
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk doorkijkje heb je gemaakt. Ik wou dat het een beetje strandweer werd, want zo krijg je er gewoon zin in...!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gemaakt Wybrich!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Wybrich, laat de zomer maar komen,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich