zaterdag 4 december 2021

Marianne Design challenge 283

Challenge 283 van het Marianne Design challenge blog. Thema een kerstkaart met bloemen.
Ik maakte een kaart met de altijd mooie poinsettia (toch wel mijn favoriet) en takjes. Op de kaart stempelde ik met versamark de tekst stooide er witte embossingpoeder over en verhitte het met de heatttol. De randen van de kaart zijn ook met embossing poeder bewerkt. Tot slot nog een tekst en een paar sterretjes. 


craftables: CR1448 Star
craftables: CR1416 Brush alphabet
creatables: LR0122Poinsettia straight
creatables: LR0526 Anja’s floral ornament
creatables: LR0628 Petra’s berries
clear stempel: MM1627 Script
kaart formaat: 10,5 x 16,5 cm

5 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met de poinsettia op het kraft! De embossingpoeder geeft een leuk winters effect!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart. Ja deze poinsettia is ook mijn favoriet nog steeds, gebruik hem nog veel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super mooi gemaakt. Een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjieke kerstkaart Wybrich,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich