vrijdag 14 januari 2022

Marianne Design challenge 286

Challenge 286 van het Marianne Design challenge blog. Thema: Een watervalkaart. Dat had ik nog nooit gemaakt dus een mooie gelegenheid om er een te maken. De cactus plantjes pasten perfect bij het design papier. Op het laatste kaartje een tekst gestempeld. Lintje en strikje en klaar is je watervalkaart.



craftables: CR1413 Cactus
craftables: CR1375 Basic distressed square
pretty papers bloc: PK9148 Boho Summer
clear stempel: CS0987 Felicitaties



5 opmerkingen:

  1. Een leuke watervalkaart met die cactussen! Het verbaast me dat jij dat nog nooit gemaakt hebt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super mooi geworden. Zo leuk die cactussen en het papier past er zo goed bij.
    Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lief zo Wybrich en ik heb ook nog nooit een waterval kaart gemaakt
    nu ik deze leukerd zie, moet ik niet te moeilijk denken, dus wie weet?
    Fijn weekend verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Wybrich! Poos geleden dat ik dit modelletje gemaakt heb, vanavond maar een begin maken

    Hobbygroet
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh deze is ook leuk gedaan. Mooie creatie.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich