donderdag 29 december 2022

Challenge 308

Challenge 308 is de laatste challenge van het Marianne Design challenge blog. 

Vanaf de eerste challenge heb ik meegedaan, eerst als lid van het designteam. Daarna vanaf 2012 samen met  Anita  het challenge blog overgenomen en beheerd.  Met de dames van het designteam hebben we meer dan 300 challenges bedacht en gemaakt.
Nu is het tijd voor andere creatieve dingen....en uitdagingen.  

Deze laatste challenge heeft als thema: Een verjaardagskaart.  De kaart is uitgestanst met de postzegel stans en daarna op kraft geplakt. De afbeelding is uitgestanst met de cirkels van de slimline banner en daarna iets verspringend op de witte cirkel gepakt, deze is ook uitgestanst met dezelfde cirkel.  Daaronder heb ik het binnenste gedeelte van Petra’s botanica star gebruikt. Blaadjes uit dessin papier gestanst en een tekst op een mini labeltje. En nog een klein strikje om de blaadjes!

 
collectables: Flowers by Marleen COL1504
craftables: Stamp CR1223
craftables: Slimline banners CR1538
creatables: Petra’s botanical star LR0540
clearstamp: Mini labels CS1028
afbeelding: Matties mooiste MB0200
pretty papers bloc: Fleurige groetjes by Marleen PK9177
kaart formaat: 13,5 x 9,5 cm.



3 opmerkingen:

  1. Respect hoor dat je zolang challenges hebt bedacht voor het MD challenge blog.
    Zelf heb ik er nooit aan mee gedaan moet ik bekennen maar ik doe wel graag inspiratie op, zeker op jouw blog!
    Dit is ook weer een beauty!
    Fijne jaarwisseling.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart als afsluiter voor het MD challenge blog! Ik heb altijd met veel plezier aan de challenges meegedaan. Fijne jaarwisseling.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg bedankt Wybrich voor alle mooie kaarten en inspiratie die je ons al die tijd gaf. Voor je tijd en energie die je ook in de challengeblog stak. Hopelijk blijf je ook met de mooie MD spulletjes kaartjes maken om ons te inspireren en zien we die hier ook regelmatig.

    Lieve groet, een fijne en rustige jaarwisseling, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich