vrijdag 5 maart 2010

Little Sweetheart!


Little Sweethearts zijn hele lieve stempels, en ze zijn met hun zessen!! Dit is een van mijn favoriete stempels ervan, ze is aan het touwtje springen, wat heb ik dat vroeger (in een ver verleden) ook vaak gedaan! Ik heb haar op lekker zoet dessinpapier gezet, met een paar paperflowers en een strikje erbij!

-stempel: Little Sweethearts TC0812
-dessinpapier: Eline's Babies PB7025
-sentiment: Cs0830
-paperflowers: CP8916
-leaves: Martha Stewart
-ingekleurd met Derwent Coloursoft

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Wybrich....

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Wybrich!
    ....enne...ik ben gelijk volger geworden!
    Kan ik wat vaker bij je langs komen;)

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich