woensdag 12 januari 2011

Marianne Design Challenge #25




Alweer een nieuwe challenge van het Marianne Design challenge blog, we zijn al bij nr 25!
Deze keer is het een sketch, en die komt van Nadia.
Een erg leuke sketch waar ik wel wat mee kon en ik heb deze kaart gemaakt.
De stempel die ik gebruikt heb is al een oudere stempel, maar ook heel mooi om in te kleuren.
De tekst Roses are red, het blijft een mooie tekst, heb ik gestempeld op een creatable van de double frame en onder de roosjes een swirl! En wat past het dessinpapier van Eline's huis er dan mooi bij, dan heb je ook echt mooie rode roosjes!!

Heb je ook zin om mee te doen met de challenge?
Kijk voor meer informatie op het Marianne Design Challenge blog dan kun je zien hoe je mee kunt doen.
Ook kun je daar de creaties zien van de andere DT leden.



stempel: clear stamp Rose CS0827
sentiment: Eline's huis clearstamp Airmail EC0120

dessinpapier: pretty paper bloc Eline's huis Meadow PB7028/ Roses are red PB7029

creatables: roosjes LR0145, flower Frame recht LR0111, swirl Frame cirkel LR0112, Double frame LR0141

plakparels, lint
kaart formaat 14 x 14 cm


Het papier waarop ik gestempeld en gekleurd (met Derwent/Prisma coloursoft pencils) heb is niet het gangbare correspondentie kaartje.
In sommige gevallen vind ik het wel heel erg wit en ben daarom op zoek gegaan naar ander papier met een creme kleur. Het papier wat ik hier gebruikt heb is van: Windsor & Newton, smooth surface cartridge pad, (220 gsm smooth satine) Het kleurt heel erg mooi, en de kleur heeft een mooie zachte uitstraling.

8 opmerkingen:

  1. Seen your card on the challenge blog and just had to stop by and say it is absolutely stunning a truly beautiful card;
    Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Wybrich.
    Ik heb de verkeerde kaart gemaakt (winterkaart) Foutje.
    Volgende keer doe ik dus weer mee, kaart is al klaar.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige, stijlvolle kaart. Mooie kleuren ook.

    Groetjes
    Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoor Wybrich!
    Leuk hoor om elkaar "over en weer" te prijzen.
    Ik moet je wel eerlijk bekennen dat ik altijd onder de indruk ben van jouw gescheurde randjes, daar moet ik nog veel in oefenen.
    Wil je mij een tip geven of hoort het bij de "keukengeheimen".
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jippiiie deze is ook al zooo mooi zeg. Allememachies. Super mooie warme kleuren heb je gebruikt.
    Een hele dikke pluim voor jou:)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich