donderdag 1 december 2011

Marianne Design Challenge #44


Een sprankelende kerst is de 44e challenge van het Marianne Design Challenge blog.
Mijn kaart is gemaakt met allemaal restjes dessinpapier, gestanste takjes die her en der op mijn bureau lagen te wachten, en twee verschillende bloemen die mooi bijelkaar passen. De randen van het dessinpapier,  afbeelding, dennetakjes en de bloem heb ik bewerkt met veel glitter. Onder het papier zit een ronde craftable met daarop een gestanste cirkel met tekst. En niet te vergeten een knoop met een stukje touw!
De bloemen zijn gemaakt met de grote Flower set en daar is een Engelse roos in bevestigd.

afbeelding: Vintage foto's 1 VK9521
dessinpapier: Eline's paperblok Pale Pastels PB7036
sentiment: clear stampVintage EC0099
craftable: cirkel CR1201
creatables: takjes (sterrenkrans) LR0126, flower XL LR0196, english rose LR0162
nestabilities: cirkles
distress inkt: gathered twigs
glitterlijm stickles Platinum
touw, knoop, stukje verbandgaas
kaartformaat 14 x 14 cm

Heb je ook zin om mee te doen?
Kijk voor meer informatie op het Marianne Design Challenge blog. Ook kun je daar de creaties zien van de andere DTleden.

11 opmerkingen:

  1. Prachtige vintage-kaart Wybrich. Ik sla de challenge over (doe ook niet zo vaak mee aan challenges hoor). De autootjes staan hier al geparkeerd ;-)

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er schitterend uit...mooi de gouden randjes!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart geworden al zijn het restjes.
    Bewaar ze ook altijd, alleen gebruik ze eigenlijk nooit....

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart vind ik echt heel erg mooi Wybrich,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Wybrich, wat een onwijs mooie kaart weer meis!!! Helemaal vintage en daar houd ik wel van! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een prachtige kaart Wybrich! Ik ga na de kerst ook eens wat oud en restjes papier opmaken heb een bak vol.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Wybrich.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wybrich

    Je hebt een prachtige kaart gemaakt met de restjes en dat zie je echt niet hoor.
    Groetjes van Janny en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh, Wybrich, wat een prachtige kaart heb je gemaakt !!! Ik wens je een heel prettig weekend, groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een feestelijke kaart! Ik geniet ervan!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige vintage kaart met heel mooi papier, heb ik ook pas gekocht. De gouden randjes vind ik ook heel erg mooi. Super mooi gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich