woensdag 23 oktober 2013

Marianne dag #4

Dit is de laatste voorbeeldkaart van de Marianne dag bij Jacobi. Ook van deze kaart een korte beschrijving en materialen.


creatable: poinsettia LR0122
collectable: Eline's Xmas COL1339
design paper: pretty papers bloc Wntertime PK9100
paper rose: paper rose bunches blue and white RB2214
papicolor: anjerwit-03, nootbruin- 
plakparel

basiskaart: nootbruin 10,5 x 15 cm
anjerwit 9,5 x 14 cm
design paper 9 x 13,5 cm
anjerwit 4 x 15 cm
design paper 3,5 x 15 cm
Bevestig het geheel op de basiskaart. Stans een anjerwitte poinsettia groot en 2 anjerwitte poinsettia's  klein. Bevestig op elkaar en plak een paper rose in het midden van de poinsettia. Stans twee anjerwitte poinsettia's klein bevestig op elkaar en plak een plakparel in het midden van de poinsettia. Stans Xmas uit anjerwit en bevestig op de kaart. Stempel een tekst op anjerwit en bevestig op de kaart.

Alle voorbeeldkaarten kunnen ook gemaakt worden met de andere dessins uit het paper bloc. Elk dessin kun je hiervoor gebruiken.

Veel succes!

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan ,strak en stijlvol.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een mooie serie! Ideaal voor massa-productie, leuk én snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaarten allemaal, Wybrich, mooi papier heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lest best Wybrich maar stuk voor stuk waren het pronkjes!
    Ben heel benieuwd wat je hierna aan ons gaat laten zien want hoe mooi ook, kan me voorstellen dat je even X-Mas en Poinsettia-moe bent!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en stijlvolle kaarten, het bloc Wintertime is super geschikt om zo te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hello,
    Ik ben Sandrine Vachon en ik werk voor tijdschriften Scrapbooking Passion, Passion Creative Workshop en Huis & Creations. Met het doel een nieuw ontwerp voor het artikel "nieuws net", Ik ben van plan om het adres van uw blog te zetten. Zou je het accepteren? Dit artikel is om het te ontwikkelen op je blog een klein artikel met een aantal foto's van je creaties, het adres van uw blog en de inhoud ervan. http://wybrichspapercards.blogspot.fr/
    Ik hoop op een positieve reactie van u te krijgen. Harte. Sandrine Vachon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hello,
    Ik ben Sandrine Vachon en ik werk voor tijdschriften Scrapbooking Passion, Passion Creative Workshop en Huis & Creations. Met het doel een nieuw ontwerp voor het artikel "nieuws net", Ik ben van plan om het adres van uw blog te zetten. Zou je het accepteren? Dit artikel is om het te ontwikkelen op je blog een klein artikel met een aantal foto's van je creaties, het adres van uw blog en de inhoud ervan. http://wybrichspapercards.blogspot.fr/
    Ik hoop op een positieve reactie van u te krijgen. Harte. Sandrine Vachon

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich