donderdag 12 mei 2016

Marianne Design challenge 153

Thema voor challenge 153 van het Marianne Design challenge blog: Een CAS kaart, clean and simple.  Ik heb een condoleance kaart gemaakt en daarbij de rosebud gebruikt. Deze heb ik twee keer gestanst en bewerkt met distress inkt, de bloem afgeknipt, en iets verspringend achter de andere bevestigd. Verder zijn er rillijnen langs alle kanten aangebracht en daarna heb ik het op designpapier van het Watercolour bloc gemat. Tot slot nog een tekst.


creatables: LR0295 (Rosebud)
pretty papers bloc: PK9127 (Watercolour)
clear stempel: CS0929
kaart formaat 9 x 15 cm

Kijk ook eens op het Marianne Design challenge blog en doe gezellig mee!

7 opmerkingen:

  1. Mooie ingetogen kaart met net iets kleur en daar houd ik van!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige en stijlvolle kaart Wybrich! Zo zegt het genoeg vind ik :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend en heel stijlvol condoleancekaartje Wibrich...zo mooi met die roos erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend deze kaart Wybrich! Meer is niet nodig!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie sterktekaart, heel erg stijlvol.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan! Mooi inspiratie ook om de roos in het wit uit te draaien en dan te kleuren. Dat geeft een veel subtieler effect dan het steeltje uit groen cardstock draaien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich