donderdag 24 januari 2019

Marianne Design challenge 217

Challenge 217 van het Marianne Design challenge blog. Thema een kabouterkaart, of zoals je wilt een kaart met een kabouter. Ik heb een kaartje gemaakt met een afbeelding van Hetty's gnomes.  Kabouter en egel samen op stap!


collectables: Karin's Bird, Hearts and Tag COL1443
craftables: Basic passepartout CR1359
creatables: Acorn with leaf LR0373
afbeelding: Hetty's gnomes HK1703
project NL: Individu PL1508 (tekst)
pretty papers bloc: Canadian Fall PK9138
kaart formaat:  12,5 x 12,5 cm


9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Wybrich!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd! Wybrich. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een heel leuke kaart geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaahhh schattig, ik ben weg van die gnomes!
    Bij mijn volgende bestelling zitten deze gnomes serie er zeker bij😊
    Heel leuk gedaan!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die tekst die je hebt gebruikt. De eikenblaadjes passen heel goed bij het leuke plaatje, kortom leuke kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi en lief kaartje, leuk de rand....rood met witte stippen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk deze kabouterkaart! Die van mij is bijna af... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich