zondag 1 maart 2015

Vergeet me nietjes

Vergeet me nietjes............wie heeft ze vroeger niet geplukt......ik wel. Zo'n prachtig/mooi bloemetje vond ik het. Nu is er een mal en dan kun je je eigen vergeet me nietjes  maken. Een eenvoudige kaart, geen dessin papier, zo komen ze heel mooi uit.  De bloemetjes zijn met distress inkt bewerkt als het papier nog in de mal zit, de blaadjes na die tijd als het uit de mal is. De hartjes van de bloemetjes is met een marker gedaan. Drie takjes met vergeet me nietjes met een klein strikje, leuke tekst erbij en je kaart is klaar!


craftables: CR1307 (Tiny's forgot me not)
creatables: LR03222 (Petra's rectangle)
clearstamp: CS0917
hemp cord
kaart formaat 18 x 9 cm

17 opmerkingen:

  1. Deze kaart is in zijn eenvoud zo ontzettend mooi. Mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart, Wybrich! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wybricj wat schattig! En wat een mooie zachte kleurtjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Wybrich....hele leuke kleurtjes heb je gebruikt.....het ge-emboste randje is heel erg gaaf.

    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan Wybrich! de kleurtjes zijn mooi, zo zacht.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Wibrich....prachtig dat boeketjes vergeet mij nietjes...zo fintjes in die zachte kleurtjes....SCHITTEREND!!!


    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is door de eenvoud een ware beauty Wybrich! Wat mooi gedaan, het ziet er geweldig uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beeldig Wybrich............nieuwe D&D-spullies volgende maand, deze tere bloemetjes...........de wensenlijst groeit weer gestaag!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een eenvoudige maar superprachtige kaart!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En een krans ervan maken voor in het haar hè Wybrich! Mooie nieuwe stans
    en een beeldig kaartje!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige nieuwe stans en het kaartje wat je ermee hebt gemaakt is beeldschoon!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh...wat een mooie en zo fijntjes:-)

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi, teer en sfeervol kaartje! Ik vind het schitterned, Wybrich!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Wybrich! De vergeet-me-nietjes zijn inderdaad heel leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooi Wybrich!
    De mallen liggen hier ook maar de tijd ontbreekt weer eens... Ik hoop van z.s.m.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart Wybrich!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich