maandag 4 december 2017

Kerstboompjes

Ik zag ze wel eens voorbijkomen de kerst boompjes gemaakt van music paper. Bij deze kleine kerstboompjes heb ik de background music notes stempel gebruikt. Leuk om te doen...en leuk om ergens neer te zetten...bv bij het kerst ontbijt...of zomaar ergens...of prik ze in een kerststukje tussen het groen...
Als je de stempel afdrukt (stempel is 12,5 x 12,5 cm) kun je er twee uitsnijden. Ik heb de achterkant ook gestempeld. Daarna zig zag vouwen, gaatjes maken en een coctail prikker erdoor. Sterretjes stansen en bovenaan plakken. Zowel aan de voorkant als de achterkant een sterretje. De kleine houten sterretjes waar ze op staan (gaatje in het midden geboord) kun je tegenwoordig overal wel vinden. Ik vond ze bij de Xenos...een doosje vol. En de boomschijven waar ze op staan komen uit eigen tuin!


craftables: Stars CR1321
clearstempel: Background Music notes CS0997
gold paper:  CA3126




8 opmerkingen:

  1. Oooohhhh Wibrich wat een super leuke kerstboompjes heb je gemaakt...zo leuk met dat muziekpapier... een schitterende decoratie op de kerstdis...

    groetjes en een fijne dinsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, ziet er superleuk uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk ideetje Wybrich ! Heel mooi gemaakt ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kerstboompjes!
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich