vrijdag 15 december 2017

Marianne Design challenge 191

Challenge 191 van het Marianne Design challenge blog. Thema een kaart/creatie met je favoriete mal. De basic round is een favoriete mal van mij. Ik heb een frame gestanst, strikte er waxkoord om. Uitgestanste ijskristals plakte ik op de kaart en op de rand van de cirkel. Binnenin plakte ik een kleinere cirkel waar de tekst op gestempeld is. Om de kaart verder af te maken zette ik twee sneeuwmannetjes met warme sjaal om , muts op en wanten aan naast het frame ...elk met een bezem om sneeuw te ruimen. Tot slot nog een paar sterretjes op sjaal, muts en wanten.



craftables: Stars CR1321
craftables: Basic round CR1331
collectables: Eline's snowmen COL1413
designfolderextr: Snow and ice DF3440
pretty papers bloc: PK9142 Apres Ski
clear stempel: Christmas sentiments CS0980
kaart formaat 10 x 15 cm




7 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Wybrich.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winterkaart, heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend winters kaartje Wybrich, zulke leuke sneeuwpoppen erop...en die ijsterren maken het heel speels..

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind hem helemaal geweldig weer een leuk idee om eens uit te proberen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kleuren heb je gebruikt, Wybrich, bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is hartstikke leuk. Mooi dat frame met waxkoord!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich